søndag den 15. januar 2012

En måned, en måned tilbage

Om præcis en måned sidder jeg i et fly fra Reykjavik på Island, hvor jeg har overnattet fra d. 14 februar, på vej mod Kulusuk på Grønland. Alene. Op til min bedste veninde og hendes familie. En måned er lang tid. For en måned siden var det d. 15 December og vi var stadig i 2011. Nu er vi i 2012, og der er allerede er der sket meget i mit liv. Allerede har jeg mødt nye mennesker som er kommet til at betyde en hel del. Allerede. Men alligevel går tiden hurtigt. Jeg prøver i hvert fald at få den til det. For nu kan jeg virkelig ikke vente længere. Jeg har vidst, at jeg skulle til Grønland i et par måneder nu, og nu vil jeg gerne afsted. Op og opleve kulden, forskellen fra Danmark, Frida, dansemik, grønlænderne og det meget berømte nordlys. 

Lad det nu blive d. 14 februar og valentines day så jeg kan komme afsted! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar