tirsdag den 31. januar 2012

Da min mor igår spurgte mig om hvad det var, som at der lå der midt på gulvet. Om det var et barn, en teenager eller en voksen der lå der og kiggede op i loftet uden videre, vidste jeg ikke, hvad jeg skulle svare. Jeg er nok mest en teenager, ja. Men alligevel på en hel del punkter både barn og voksen.

Jeg kunne sagtens finde på at klæde mig ud og lege ''gæt en reklame'' som vi gjorde for 6-10 år siden. 
Og samtidig vil jeg så gerne kunne klare mig selv. Fuldstændigt.

For tiden føler jeg mig ret forvirret. Forvirret i forhold til meninger. I forhold til beslutninger. I forhold til mig selv. Og i forhold til alle andre. Men jeg har det godt. Jeg er blot forvirret.
Forvirret over mine planer for de næste år. Da jeg idag var til samtale med min klasselærer foreslog han mig universitetet efter HTX, da jeg er så glad- og oven i købet god til matematik. Så kunne jeg læse matematik. Det lyder så spændende, lige pludselig. Så igen - Jeg ved ikke, hvad jeg vil. Men hey, der er 4 år endnu. Jeg har masser af tid til at finde ud af det. Efterskolen i Horne i Nordjylland og videre på det tekniske gymnasium i Odense. Jeg glæder mig til at blive færdig med folkeskolen. Så afsindigt meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar